Måndag



Jaa idag är det måndag!
Har varit på arbetsförmedlingen idag och lämnat lite papper som jag var tvungen eller närvaro papper. Går ju ett pogram som tycker att jag ska gå, Jobbgaranti för ungdomar.
Söker jobb som bara den, men inte lätt att få nå jobb just nu.

Ajja , skit samma, idag har vi varit ute och ranta som vanligt, var med davids bror och lämna in hans dator som har pajjat, sen var vi och handla lite gott hem, men det var bara nyttiga saker, grönsaker och frukt, plus blöjer till gumman :)

På tal om lill gumman våran, kan jag bara säga att jag älskar henne så mycket så, det finaste som finns :)


    Go ungen busade med morfar igår, tog på sig sin mössa..



     Lill gumman myser med mej efter hennes kvällsbad :)


Ne nu blir det lite film och sen sova tror ja! hehe
Dagen idag har varit lugn och skön, nästan lite för lite att göra.. blir nästan lite rastlös när det blir så lugnt haha


ajja nu är det slut svamlat, höres.

hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0