middag



Ja det vart som lunch/middag idag hos davids föräldrar, det var david som hade missuppfatta lite, han trodde vi skulle ut och äta lunch men dom ville att vi skulle komma dit och vara där och linnea fick äta lunch och sen sova där ett tag, sen var det dags för middag :)
Så det vart inge besök idag av linda och viktor, vart lite kansigt där.
Men får ta igen det sen, vi kanske ska till ume snart hoppas jag. Hälsa på mina släktingar, eller ialla fall min moste och kusiner och karln hennes :)

Så vi hängde gäng hos davids föräldrar idag och surra med dom och busa med gumman, och matte den busen han låg och sov, trött kille det dära :P hehe
Ne men det var trevligt värre och tack för den goda maten!
Så grymt gott :)



              Linnea och tomten på julafton


På tal om lill gumman så ramlade hon från en trappstol vi har, som hon har stoppat brevid david vid datorn som hon klättrar uppför men idag tappade hon balansen eller satte sig fel så hon ramlade ner från den och slog sig i hakan så hon började blöda plus att hon slog i sina tänder i underkäken som det för övrig är tänder på gång, men hon slog så att det vart ett litet streck på varsin sida och blödde gjorde det, men det gick över så fort, hon grina ett tag men sen vart det bra.
Men davids morsa kollade på det, så det ska inte vara nån fara, hon har väl bara hjälpt upp dom tänderna som är på gång bara, man känner att det är på G.
Men huvva vad det gör ont i mammahjärtat när hon ramlar och gör illa sig, och i sina tänder!
Jag är så rädd om hennes tänder, vill ju att dom ska vara kvar ett tag. hehe

nåja , hon mår bara bra nu och har busat hela kvällen och varit så glad så :)
nu ligger hon för övrigt och sover, skööönt, det ska jag göra snart.. när tvättmaskinen är klar. :)


hade gött allt folk!
för nu blir det lösenord! dom som vill  ha det maila mig på [email protected]
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0