Nyss kommit in


Japp det har vi, har varit ute m er än 1 timme tror jag? eller om det är en timme exakt vi vart ute.
Varit så skönt att vara ute och gått med bobben med linnea och karl min, så skönt, vi har busat och gått runt det mesta på hertsön.
Vi åkte i en stor bake vid centrum vid hockey rinken, kallas banan backen :)
De var grymt roligt men linnea var lite skeptisk :)

Ajja, ska väl börja tänka på maten, funderar även på om jag ska möblera om i linneas rum.
Hon är alltid så kall när hon vaknar om händer och fötter, för hon ligger vid fönstret och det drar jätte mycket där ifrån.

Så det blir mitt projekt att möblera om tror jag ikväll :)


vad gör ni andra ikväll dåå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0