Städa + lill gumman



Sådär ja, nu har man dammsugat och skurat här hemma.
Så skönt att få det gjort nu, skulle bara behöva städa till lite eller fixa här hemma.
Bara rent allmänt skulle det behövas lite nytt här hemma, nya saker och sånt.

Ajja har ringt en massa samtal också, ringt till universitetet och till csn och prata med dom, så nu är det gjort.
Ska skicka in ansökan i april månad, sen får jag se vad som händer, hoppas jag kommer in. Om jag kommer in så oom ungefär 3 år och lite till så är jag förskollelärare :) tufft

Ajja nu ska jag snart hämta min lilla gumma.
Gud vad jag har saknat henne, ska bli skönt att få henne hem. :)

Min gounge :)

Mamma och pappa älskar dig jätte mycket :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att hon trivs:) Hur gammal var hon när hon började?

Har iaf beställt hem blanketter om olika förskolor här i närheten så det är ett steg i "rätt" riktning:)

2009-01-13 @ 23:19:24
URL: http://helvetia.blogg.se/
Postat av: Catti

Ja, det lär nog dröja innan vi vill ha några besök haha. För det första är det ju RS nu till mars och dessutom vill jag nog känna mitt barn lite först.



Nä, det blir nog ingen bebis. Hn vill inte ut trots att det är en fyrakilos-unge det här.. Fattar inte när hn tycker att h*n är färdiggödd?? Storken gör ett jävligt dåligt jobb iallafall.

2009-01-14 @ 09:41:23
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0