ÅTTA SAKER ... Lista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: nej, förlovad
2. Är du lycklig?:  ja världens lyckligaste
3. Är du uttråkad?: Nej
4. Är du ledsen?: Nej
5. Är du italienare?: Nej
6. Är du cool?: Ja
7. Är du från irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?:  Ja det är dom

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:  Ja det gör jag nog
2. Har du någon gång blivit sårad?:  Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?:  Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?  Ja det har jag, min Karl
6. Har du haft en hemlig beundrare?:  Vet ej, tror inte det
7. Är du kär?:  Ja det är jag
8. Vill du gifta dej när du blir stor?:  Ja det ska vill jag och det kommer vi göra inom kort framtid

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagbok
2. Hår eller ögon?:  Ögon, det vackraste och säger mest om en
3. Katter eller hundar?  Hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få vänner
6. Coca-Cola eller Pepsi?:  Coca Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka?:  Lycka
9. Dag eller natt?:  Dag
10. Msn eller mobil?:  Öhhh msn tror ja

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påkommen med att rymma hemifrån?:  Nej har aldrig gjort det
2. Brytit några ben?  Nej inte det, bara haft en spricka i foten
3. Gjort nåt du ångrar?:  Ne det tror ja inte
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja en lite vit lögn kanske
6. Ätit en hel tårta?: Nej
7. Gjort bort dig offentligt?  I fyllan säkert
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej fy fan, inte det
9. Gråtit när ett husdjur dog?:  Nej det har jag inte, för jag tål inte djur så jag har aldrig haft chans att gråta
10. Velat försvinna?:  Nån gång har jag vela det,

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde:  med min älskling
2. Telefonsamtalet du fick: Älsklingen :)
3. Personen du var med: Både min dotter och älsklingen
4. Roligaste grejen som hänt: en roligt grej min dotter gör, skrattar ihjäl mej och hon med, så roligt :)
5. Personen du smsade:  Linda

Kommentarer
Postat av: madde

Kul med listor! :)

2009-01-12 @ 22:13:57
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0