Onsdag kväll...


Jaaa då var det onsdag kväll... skönt med kvällar.
Jag älskar kvällarna här hemma hos oss, det är så mysigt, busar och har oss och se på barnpogram och sen kvällsfikar vi ibland, men oftas kan det bli lite kvällsfika å sen mys framför tvn och sen är det välling och godnatt :)
Vi har alltid så roligt på kvällarna, busar och skrattar och har oss..

Linnea är så grymt go och underbar nu för tiden, visst det har hon alltid varit, hela sitt lilla liv har hon alltid varit go och snäll och mysig, men nu är hon som ännu mera mysig och go, hon kan komma och krama och pussa bara för att och sen kolla på mej och david och bara stor le mot oss och ser helt lycklig ut :)

Älskar min familj så mycket sååå...


på tal om annat så är det bara två dagar kvar tills david har semester i nästan 4 veckor :)
ska bli så skönt att ha han hemma, nog för att vi har han hemma nog mycket, för han är ju ledig varannan vecka, men det blir som helt annars när han är hemma heltid om man säger så.
Då myser vi verkligen hela familjen och bara rå om varandra när han är hemma, sover länge och uppe länge och allt sånt :)

Sen så måste jag faktiskt plugga lite i sommar nu när jag är hemma, för jag har lite att ta igen när jag börjar skolan igen, som måste vara klart på en månad igen för jag har kommit in på en college utbildning, så glad så :) men det är inte så  mycket att plugga så, bara lyssna på lite saker å läsa lite saker så är det klart så.
Men jag hinner, har ju hela sommaren på mej, till den 17e augusti :)
såå det ääääär lungt :)

Ne om man skulle mysa med lill gumman nu innan hon blir allt för trött å vill sova... :)

Min gounge. älskar henne så mycket sååå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0