24 mars



Ja vad kan man säga?
Lite bloggtorka kanske?, fick veta att en bekant eller en tjej från våran familjeliv tråd är gravid med sitt andra barn, gud vad roligt! jag vill ju oxå ha en till juh! lite avis man vart på henne..
Eller jag vill ju men ändå inte, för jag vill nog utbilda mej först om jag nu kommer in och sen få ett till barn dåå :)
För ett syskon ska linnea få, verkligen :)

Jaaa så är det nu, bäbis sugen är jag verkligen. Men just nu är det skola och allt sånt, så det får vänta ett tag till..

alltså jag vet inte vad ja ska skriva?
bara att min lilla tjej är dålig i magen ännu, eller hon bajsar löst, men mår bra annars och äter bra, så inge fel på henne alls annars, så nu ska vi prova med majs välling till henne och lite mer vitt bröd och vit pasta och sånt.. så får vi se om det bli ordning på hennes mage snart..
Inge roligt att hon ska hålla på och bajsa hela tiden inte för att hon mår dåligt av det eller så, bara att hon får sår i rumpan, och får smörja henne hela tiden efter varje blöjbyte så :)

ne nu ska jag se på unga mödrar som börjar snart och sätta mej och mysa med lill dottern i soffan, hon står i duschen nu med pappa :)..


vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0