haha lite roligt :)



Jag var ute med två vänner för ett tag sen!
eller vi satt här hemma och drack och spela lite spel och åt grymt god mat!

Det var verkligen en höjdar kväll, bara att jag är inte sådan som dansar så mycket,ska vara jätte full i såna fall! haha men det var jag inte! så dom adnra två dansa och ja såg på! hahahah vad rolig ja lät då!



   Jag och min älskade vän Anna! =)



 jag och carro :) min vän annas svägerska blir det va? grymt trevlig tjej.


Tur att man såg så fin ut på bilderna!!! hahahaha
Huvva inge fin var man alls! men men


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe.. fylltratten där. :D Du jag såg att du skrivit på facebook chatten några gånger. Varenda gång nån skriver till mig på den där chatten så kruppar hela min dator. Bara så du veet, så ja är in dryg eller nåt. Det är bara det att allt kraschar. :P Hur som haver, snart jul! Ska vi styra upp nåt skoj då kanske? :) Puss,puss.

2009-11-30 @ 21:02:12
URL: http://jennny.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

Ja men verkligen! Ännu mer surt när jag läste i tidningen sen att det varit flera tusen pers i pite..

2009-12-01 @ 10:39:20
URL: http://lisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0