Till moster:)



Det hära blir till dig moster C :)

Jaaa vad ska man skriva för något dåå??
Jaaa, just det ja, vi har ju vägt lill damen och hon väger 13 kilo tror ja det var och sen va hon 88cm lång :) fast jag tror att hon är lite längre nu :) för 92 kläderna börjar bli lite smått!!! eller smått å smått men byxor är lite små korta en del av dom!
Stora damen, hon pratar rent nu, fast visst en del ord kan hon inte riktigt uttala rent ännu men hon tränar och jag är så stolt över henne :)
Hon säger moster catharina så rent nu så, eller visst det blir tattarina :) och andreas säger hon så rent så!

Plus att det är mycket med jultomten nu, hon tjatar om tomten och att tattarina och andreas å kafer(kasper) och sebastian ska komma och då kommer jultomen, för alla vill träffa han säger Linnea :) haha så go såå :)

Lite bilder..


   Gumman här för nån dag sen, busade så mycket så...



  så här gör gumman när hon ska skratta på kort :) så underbar så!!



       Lite glass måste man få äta :)



   Bus fian mammas... Älskar dig gumman för evigt!!


 
      en liten söt bild på mej med :)



sådär ja!
nu måste du bli glad moster! så nu kräver jag att du läser och skriver en kommentar :)

nu ska jag gå å kolla till min mat så den inte bränns :)

pöss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Absolut! =) Det gör vi!! Kram!

2009-10-29 @ 16:15:33
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Moster

Äntligen!! Mycket bra, tackar.

Jösses vad stor hon har blivit. Men det är ju klart; det var ju ett tag sen man fick se några bilder.....Må gott!

2009-11-01 @ 08:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0