Söndag 27sep



Ja ännu en söndag! Tycker att veckorn och helgerna bara springer iväg, inge roligt. Tiden går så fort.

Huvva jag har inge lust att blogga, försöker att ge det ett försök men jag pallar inte med det verkligen.. tror jag är less nu..

Men just nu så plugga ja ialla fall mycket, busar med dottern och planerar lite till bröllopet nästa år såå :) har lite saker klart men ändå lite mycket saker om som är osäkert ännu såå..

Men nea hon växer så det knakar :) hon pratar för fullt, och busar och skojar med oss och är så mammig just nu, men det verkar gå över lite nu tror ja.. hon har varit mycket med pappa nu såå... och dagis har väl gått sådär... har som inte vela vara där alla dagar, vela följa med mej hem, men hon måste vara där så ja får plugga och såå.. men hon leker för fullt när hon väl när ja gått så inga problem :) Mammas och pappas hjärta!


Ne nu ger jag upp, känenr ingen lust till att blogga.. huvva försöker men känns bara jobbigt.. bara att skriva om nå som kanske inte är roligt ens för er att höra ??? =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Absolut! Det ska vi göra! Jag jobbar bara fyra veckor till och sen har jag mer tid, är alltid så upptagen jämt...men vi ska absolut hitta på nått snart! =)



Ta hand om dig nu och jag håller tummarna för din svärmor!!



Kram på dig!

2009-10-04 @ 22:03:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0