3 månader den 27 september :)


Så e det, min lilla prinsessa blir 3 månader imorrn (torsdag) faktiskt :)
Å då ska vi till BVC å ta vacc spruta :) hehe 3 månaders spruta mot sjukdomar å sånt :) det ska bli roligt å se hur hon reagerar, för när dom stack henne på BB så gjorde hon inte en min ens, så duktig hon e min lilla brud :)

På tal om min lill söta dotter så sist vi var på BVC så vägde hon 6140g så mycket, min lilla tjockis :) å hon var 57,5 cm lång :) Men jag lovar att hon väger mer nu plus att hon har vuxit, det har hon :)

Kan verkligen inte förstå att hon e min söta dotter, hon e så vacker å fin sååå :) å så grymt snäll å sover nu så länge så, nästan hela nätterna :) hon somnar väl efter 10 på kvällen å sen vaknar hon efter 5 å då börjar min dag:)
Börjar varje morgon vid 5 eller 6 tiden å e  igång hela dagen till klockan e 10 på kvällen. kan bli tidigare nu när min älskling e hemma för då tar han hand om henne så ja får vila upp mej lite :)

Men just nu har ja då städat upp här hemma å sen sövt ner linnea för hon var grymt trött å sen har ja även lyckas söva ner min älskade kille åxå hahaha han somnade på soffan framför en film :) hahaha

image95
                                                  Min söta älskling i babysittern :)


Och på Lördag den 29 september så är det dop, min lilla dotter ska döpas då :)
Så grymt vad ja längtar för då kommer oxå en massa släktingar till både mig å david så det ska bli skoj att träffa dom åxå. :)
Och vi har ju en Gudfar till min söta dotter, och kanske även en gudmor såå, men ja vet inte riktigt än, vi får se :P heheh

Tänk att min dotter har blivit så stor redan, 3 månader :) e så grymt glad å stolt över henne, finns ingen finare dotter å snällare :)
Tänker på när hon låg i mammas mage, då ja bara längta efter henne, fast vi trodde det var en kille :) men det var en söt liten linnea :)
image96
                      Min lilla dotter i min mage :)


Kommentarer
Postat av: Catti

Gud vad hon är fin :) Längtar tills jag blir "tjock" också! :) Hoppas det går bra på dopet. Det blev en liten miss för mig. Egentligen skulle jag vara ledig i helgen och förbereda mig inför läkarbesöket men nu har min läkare tagit semester!! Schyrro.. Så egentligen hade vi kunnat komma men det blir ändå så stressigt för mig känner jag. Mår inte alls bra :/ Kramis!

2007-09-26 @ 19:24:28
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0