Stan och julklappar



jaa då har man köpit en till julklapp åt min stora älskling :) kan tyvärr inte skriva vad jag har köpt till han för han läser väl nån gång i livet min blogg :) haha
Är så nöjd över den, men han kommer att få mer det är jag säker på och mina lilla älskling kommer få mer oxå .. jag vet vad jag ska köpa till henne i juklapp eller vad vi ska köpa :)


      Jag lite trött och lilla gumman en mys kväll :)

Ja med andra ord så var det en underbar dag idag att gå på stan med min kära vän sara :) förutom mina krämpor som jag haft :) haha jag har ju ramlat och slagit mig två gånger idag, halkade och slog mig i ryggen och sen i knäna :(
Men jag gjorde då bort mina ärrenden som jag skulle göra idag, kan som sagt inte säga för det finns folk som läser min blogg och dom får inte veta :) som mina föräldrar :) haha
Men är så nöjd att jag fick mina saker gjorda.
Hitta en massa på stan också, som julklappar till oss själva, fy vad mycket men nu har vi ju redan önskat oss och alla har redan köpt klart säkert :)


Ja och i morgon ska jag på arbetsförmedlingen kl 11.00 och prata med min handläggare om det här med jobbgaranti för ungdomar och se vad som händer och sker om man säger så.
Sen efter det vet jag inte vad jag ska göra? kanske fara hem och få upp gardinerna här hemma och även pynta klart :) haha men känner att jag vill göra annat :) hehe

Nee nu ska jag göra välling till min lilla gumma :)


        Min älskade lilla tjej som älskar att åka bobb och ville åka inne

Kommentarer
Postat av: mormor

mormors gullunge har blivit så stor så o kan så mycke redan hon är världens sötaste lillgumma mormor o morfar älskar henne så mycke de går inte med ord att beskriva..... men vi älskar våran dotter åxo väldigt mycke även där går de inte med ord att beskriva .... även linneas pappa tycker vi åxo om kram på er fr oss

2008-12-03 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0