till sommaren



Till sommaren blir det att köpa en ny säng till gumman :)

den här


     Bild lånad från Ikea.se

Den här sängen var så grymt fin, det skulle säkert vara bra för våran lill gumma :)
Men när hon blir större så måste vi köpe en större säng åt henne :)

Men den skulle säkert duga ett tag, eller så tänkte jag på den här sängen


    Bild lånad från Ikea.se

Den här var oxå fin juh...

Guuuud vad svårt det är det hära med säng!
Vettte fåglarn hur jag ska göra? Finns så många fina sängar och i våra pris klasser, men när det gäller gumman frå det kosta vad det vill :)

Tänkte även köpa en himmelsäng åt henne :)


    Bild lånad från Ikea.se

Kanske inte just den hära färgen, kanske tar en rosa till hennes rum :)
Det är ju bara för sött med rosa :)

Snälla ge mej tips om säng! vad tycker ni? vad har ni för sängar till era barn? inte spjälsäng :)

Ja det kommer bli mycket köpa nytt till hennes rum i sommar ::) hehe
tur att hon fyller år, då kan hon ju önska sig det när hon fyller år :)

MMM, vill göra om i hennes rum nu och i resten av lägenheten..


ajja nu har jag svamlat klart, ska gå och göra lunch till mig och gumman..

hade bra ...



Kommentarer
Postat av: sanna

jo, det förstås, när man ses varje dag borde man ju kunna uppfatta när något inte är riktigt 100 hos den lilla. :) kul att kolla på lite möbler! vi ska åka till ikea ohc handla lite smått i slutet av januari, svinkul!

2009-01-12 @ 11:22:30
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0