Orolig :(


Ja iigår var de fullt upp, Linnea vakna vid kvart i 8 å var pratglad å ville upp då å prata med mig för fulla muggar å gulla med mig :)
Jag gjorde iordning mat åt henne å sen gav henne, sen var det bara att hoppa i duschen å linnea fick sitta i babysitter å titta på, men hon prata en massa å var så glad såå :)
Men var lite orolig för linnea för hon åt så lite på morgonen men hon var ju glad å allt sånt, så jag tänkte inte mer på det, sen efter duschen så gjorde ja mej klar sen kom pappa å hämta oss så for vi till läkaren för ja skulle till min astma läkare å kolla min astma men den har inte blivit bättre alls, den vart sämre när ja var gravid men den har inte blivit bättre alls :(

Så då for vi dit å sen efter det gick vi till min mammas jobb å hälsa på henne för hon ville att vi skulle komma förbi henne å hälsa på när vi ändå var på bergnäset.
Linnea sov medans ja var hos läkaren, eller hon vakna till men sen somnade hon om, men sen när vi gick till min mamma så vakna hon å var vaken hela tiden, men sen vart hon less.. hon börja gnälla å sen vart det en massa grin, men så fort vi kom ut å hon fick sitta i vagnen så somnade hon.

Sen när vi kom hem till mina föräldrar så vakna hon när ja lyfte in henne.. ja lyfter ju som in henne eftersom vi inte har liggdelen längre. hon sitter ju hellre :)
Men då grinar hon en massa å då gör ja iordning maten till henne, har även köpt en ny flaska till henne som vi skulle prova.. men den tyckte hon inte om.
Hon åt lite grann å sen börja tok grina men då bytte vi till en mamma å pappa har hemma men det e så stort hål på nappen till flaskan så det rann ju bara så hon fick en massa luf i sig.

Så ja bestämde mej att vi skulle fara hem för hon var nog trött som bara den å lite sur då, så vi bad pappa skjutsa hem oss plus att vi hade lite att göra. plocka bort lite fårn förrådet så vi får plats med våran frys som vi har köpt å sen har vi köpt en diskmaskin :) tack vare tips eller vad man säger från davids föräldrar säger bara TACK :)
Det behövs verkligen här hemma, en frys så man kan baka en massa å sånt å sen en diskmaskin behövs nu när linnea börjar äta mat å hon grisar å sånt.
Fast en tvättmaskin skulle vara bra men ja trivs ändå som att gå å tvätta för det e som mysigt å sen blri det torrt å allt på en gång så.

Ja så nr vi kom hem så hade ju linnea somna i bilen så ja lyfte in henne i sängen men hon vakna ju till så å börja gnälla å skrika igen så ja tog upp henne å hon fick vara med hennes morfar medans ja höll på att dona lite hemma å sånt, men sen vart hon bara mer gnällig å ännu värre så vi la henne i sängen igen men hon vägra somna, men somnade efter ett tag å hon gnällt å det, stackarn var så övertrött sååå...

så hon sov en liten stund men sen var det dags för mat å hon åt jätte bra då, skönt det eftersom hon hade ätit dåligt på dagen så. men sen var hon som vanligt å gullade med sin pappa å prata med han som bara den :)

Skönt att det vart lungt igen, men hon prata för fullt hela kvällen å somnade till lite men inte nå länge alls. så hon var ju trött som bara den.
Men sen när hon åt på kvällen så somnade hon på en gång efter maten så, då gick hon å hennes pappa å la sig å dom sov så sött, men sen när david steg upp idag så vakna hon åxå som vanligt. heh men sen somnade hon om till kvart över 8 efter lite mat då :) hehehe

Men kan säga att ja var slut i huvudet på kvällen, gick å la mej själv vid 10 :)


Älskar dig min lilla ögonsten :)
Gör så ont i lilla mammas hjärta när du har ont eller e orolig :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0