Julen + magsjuka



Ja det var den julen det :)
Jul har vi firat även om vi inte trodde att vi skulle göra det! För i måndags så fick jag magsjuka och var verkligen dålig. Är inte helt kry i magen men jag kan äta och mår bättre men magen är inte bra än.
Så jag vart ju frisk till onsdag ialla fall, men lill gumman vet jag inte hur det är?
Hon är grymt dålig i magen, hon skiter flera gånger per dag, asså jag lovar att vi byter minst 12 blöjer per dag eller mer, för bara hon fiser så är det vattnigt.

Så jag vet inte vad det är med henne? hon är så slemmig också och snorig, så jag misstänker väl att det är slemmet som kommer ut bakvägen, men även misstänker jag tänder. Men jag vet inte. hon är ju vit i tandköttet och även svullen men det är sega tänder det lovar jag.
Men hon har haft lite feber toppar några gånger, vet inte varför?
Kanske måste kolla upp henne eller så? Hur hon mår.

Ialla fall så har julen varit bra fast jag har varit lite dålig i magen och gumman med :) men jag hoppas det blir bättre med henne snart.
Hon har då ialla fall fått en massa julklappar,
* En massa kläder
* En elmo, docka som skrattar och slänger sig på golvet
* två dockor med tillbehör
* 4 DVD filmer
* en djur bok
* Duplo lego
* dammsugare
* en hund som kan skälla och röra på sig om man rör på tassen
* gunghäst
* väska med servis i
* trä cykel med släp till fast inga pedaler
* ett tåg som spelar melodi
* badskum
* badskum + en noshörning+ liten handduk
* halsband + armband
* stjärtlapp
* bil + handtag som man håller i coh trycker på 3 olika knappar så kör den och svänger och spelar melodi
*  en massa annat

Även jag har varit snäll i år , inte dåligt det inte. heheh
* parfym "kate moss + lotion
* parfym david beckham + lotion
* max factor lip gloss + mascara
* tunika+ sockar + trosor
* handdukar plus små till hemmet båda jag och david
* kökshanddukar
* spa set ( body scrub, lotion,duschcreme, badsalt, bad bollar)
* almancka till hemmet för hela familjen
* Bok almanacka till mej som ja kan skriva i
* Lock tång med 7 delar till ( stora lockat, små, platta , krusa håret + mer)
* tårtspade
* två stora säng lakan som räcker över hela sängen
* frukt skål
* lakrits vodka
* små snaps glas ( svin snygga )
* Långkalsonger

Det var allt jag kommer ihåg, jag hade varit rätt snäll iår :)
Det var inte dåligt, david min älskling har oxå varit snäll iår, han har väl fårr lika mycket om inte mer nästan :)

Ja som sagt,det var en underbar jul i år :)
Så mysigt så, och tack än en gång för alla julklappar så fina så :)

Nee nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen sova!
Min kära sambo sover redan i fotöljen , trött som han är :) hehe

Lägger upp lite jul bilder sen, har inte hunnit nu så.

hade gött alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0