min dotter gååår :)



Jaa min dotter kan gå lite.
Min kille gick med henne med hennes lära gå vagn, och hon gick några steg helt själv, david höll emot så hon inte skulle fara med full fart frammåt :)
Hon gick några steg, inte många men några :)
Så himla duktig hon är, så stolt över min lilla tjej :)
Hon är 7 månader och 1 vecka gammal, tar nog inte länge tills hon går eller kan stilen att gå :)
Så roligt, fyy vad jag är stolt över henne, och vad hon börjar bli stor, snart är det dagis för hennes del, i augusti ska hon börja på dagis :) hihi


Jaaa jag sitter här och bara tänker på hur duktig hon är =)
Hon kryper för full, hon äter mat och busar, kramas, pussar på sitt sätt, och nu går hon lite med lite hjälp om man håller emot.
David släppte ju henne så hon fick gå lite , men sen tappa hon taget eller benen ville hoppa :)
Hon är så stor min lilla tjej :)


Älskar dig min lilla sötnos :)

image216
                     våran lilla dotter kryper under fotöljen :)

image217
                                vårat bustroll ligger i våran säng å busar :)


ne nu ska ja se tv :)


Kommentarer
Postat av: mormor

mormors och morfars stora tjej kram

2008-02-06 @ 21:45:31
Postat av: m

bloggar du aldrig om nåt annat än ungen?

2008-02-19 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0