HUR KAN MAN!!????

Ja det är frågan??
Hur fan kan man säga till nån att deras unge e gräsligt ful??
Jag fattar inte hur man kan, fick reda på det av en kompis att nån hade sagt det till hennes ena unge att han var gräsligt ful! Fattar inte? hur kan man!?

Jag kan då säga att han e inte det minsta ful, han e så grymt söt å charmig så!
Så fin liten kille:)
Så ja fattar att min kompis blev lessen å arg!

Jag vart arg så in i H-vete!
Å lessen blev ja åxå fast det inte e min unge!
Hade jag fått höra det av nån ja kände eller så att min unge var gräsligt ful då hade ja jäklar slagit ner personen!
Jag hade blivit arg så nånting å sen blivit så lessen så!


Fattar inte ändå? hur kan man säga att en unge e ful??

Kan säga så här vännen: Din son e inte ful, han e så fin  sååå :) så söt :)



Huvva, ne nu ska ja lägga mej!

Kommentarer
Postat av: maria

tack vännen. rättelse är väl att hon inte sagt det till oss men, till våra vänner! nåja, struntar i henne o alla får ju tycka som dom vill. men som sagt, alla föräldrar (hoppas jag) tycker om sina barn oavsett! kraam

2008-01-05 @ 08:47:39
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: helena

Ja du va fan ska man säga..Hemskt!

2008-01-06 @ 16:10:16
URL: http://williamzmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0