Sådär ja :)


Nu har jag å linnea varit ute å cyklat, eller jag har cyklat och hon har suttit i cykelbarnstolen eller vad man kallar det :) och hon verkligen trivdes att sitta i den, hon kolla åt alla håll å kanter å allt,  sen så somnade hon i stolen och sover än, men har lagt henne i sin säng istället nu :) hihi

Blir kanske att grilla lite idag om vädret håller i sig, det snöade nyss lite men nu verkar det klarna upp lite :)
Ska bli gott med grillat :) älskar att grilla på sommaren å sitta ute å bara njuta :)


Å som alla vet nu, så ska linnea min älskade lilla gounge börja på daigs den 11 agusti, då börjar inskolningen kl 9 :) å håller på i två veckor å sen den 26 börjar hon på riktigt :)
Hon kommer bara att gå tisdag, onsdag och torsdag, men kankse hon får börja på heltid på en gång? det vet man aldrig :P hehe


Bjuder på lite bilder senare, har inga bilder på den hära datorn just nu :) hihi

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Vad mysigt hihi :) Ja, fast jag anser att mitt barn har ju inte valt att vara öppet på internet så jag kommer inte att lägga ut en enda bild öppet för världen faktiskt.. Tycker inte att utomstående har med mitt barn att göra!

2008-05-13 @ 15:25:44
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0