1 april



Idag hade jag Nationella prov i svenska.
Känns som att det gick väldigt bra och känner mig väldigt nöjd över det jag skrev och det vart bra skrivet tycker jag.
Får se vad lärarna tycker då? hoppas dom tycker samma.. att jag gjorde bra ifrån mej?

Annars dåå?? jaa det är första april idag.
Har inte blivit lurad ännu så, jag kanske slipper det idag då..? eller vad tror ni?
Ne det har varit en bra dag idag fast det vart och stressa imorse med linnea till dagis och allt, för hon ville verkligen sova länge så jag fick väcka henne idag, likaså på dagis, hon sov när vi kom dit vid 2 så jag fick väcka henne... tycker inte om att väcka henne.. hon behöver sova allt hon kan..

Ajja men det hade då gått bra på dagis idag ialla fall, hon hade ätit jätte bra på dagis.. men hon var inte glad när jag lämnade henne imorse, hon grinade jätte mycket och var så lessen när jag skulle fara... Men jag tror det gick över på 2 sekunder om jag känner henne rätt? :)

ialla fall så vart det middag med linneas farmor och farfar, vi beställde hem pizza, sååå gott kan jag säga.. men jag ska ju börja lite nyttigare nu, bara för att gå ner nått kilo ialla fall.. så vi ser ju hur det går med det?

Ne om man skulle gå och göra nå annat? har just klippt linneas lugg för 12.e gången det hära året..
ska gå och göra nå duktigt nu haha

Ingen som vill ha ett nytt soffbord??? ni får vårat gamla för 1200kr.
ni har ju sett bilder på det i förra inlägget såå :)
Kom igen nu:)

Kommentarer
Postat av: Wifie

Jo det är jättebra med oss. :) Går så bra och vi har världens nöjdaste och snällaste unge! :) Själv då? Hur är det med er?

2009-04-01 @ 21:44:44
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Wifie

Huvva stackarn! :( Tur att det gick att bota det snabbt!

2009-04-02 @ 10:04:42
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0