Grattis


GRATTIS till Tilde som fyllde 1år igår den 18 april :)
Stora tjejen, hon har verkligen blivit stor lill damen .... och hon fick så många fina presenter som även linnea vart sugen på :) haha



Den hära gungen vart linnea väldigt kär i :) hon önskade säkert att hon hade en sån eller att hon skulle få en sån när hon fyller år, för hon satt på den å gunga hur länge som helst och hade hur roligt som helst :)
Och lilla Tilde satt bara och gunga och flög nästan som en vante när linnea var på gång och gunga :)

Och elin min kompis som är mamma till Tilde hon gjorde så fint i linneas hår, så vacker min lilla tjej vart, men hon är och alltid kommer att vara vacker :)



hon vart så fin i håret min lilla gumma, hon tyckte om det och lät det vara i håret även hela tiden, hon som alltid brukar ta bort det på en gång men inte nu, nu lät hon det vara ett bra tag :)

Ne men det var trevligt att vara på kalas, lika roligt när det är små barnen som fyller år, alltid roligt och se hur dom beter sig när dom får paket och allt... :)

nu ska jag sätta mej och se på en film som börjar nu :)

hade gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0