Nya kläder?



Gick in på HM:s sida och kollade vad dom hade för snygga kläder.
hitta hur mycket snyggt som helst till lill gumman, har inte varit in på deras sida på internet på år och dar.
Jag är ju som sån att jag tycker hellre om att gå på stan och köpa kläder och kolla hur dom ser ut istället för att beställa, beställer bara nån gång då och då, och då blir det från ellos sida för det mesta ...

inte för att Hm är dåligt eller så men jag gillar att kolla på kläderna eller så innan jag köper dom och för att se om storlekarna verkligen passar på min lilla gumma :)
Men nu gick jag in och kollade, och hitta mycket snyggt :)


        

hittade som sagt en massa snyggt, visst det var två pyjamaser men det går åt här hemma faktiskt :)
och linnet och trosorna kan hon ha när det är varmt ute och bara gå i det :)




Hittade dom hära söta skorna oxå, funderar på att klicka hem dom sen när vi fått pengar till gumman :)
Om inte annat kan hon få dom när hon fyller år, hon älskar ju skor såå :)

Så roligt nu när sommaren kommer och alla sommar kläder, så mycket snyggt det finns till min lilla gumma....
Tur att hon fyller år på sommaren så man kan önska sig en massa sommar kläder även lite höstkläder med :) hihi


Ne nu ska jag suta svamla och gå och göra klart mitt historie arbete :)

hade bra alla..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0