Underbart väder :)



SÅ underbart fint väder ute idag :)
var bara 7 plus när vi gick till dagis, men sen när jag kom hem från dagis så var det 11 plus grader :)
Såååå skönt med så varmt nu, får se hur länge det håller i sig innan det börjar snöa igen, för jag hade faktiskt vela ta fram cykeln så jag kan cykla till skolan.. vore så skönt att göra det..

Men kommer säkert att snöa en massa mer, och då klarar jag inte av att cykla, är så rädd att ramla plus när man har barnstol eller barncykelstol och linnea sitter där i såå.. hon älskar ju att åka bakom mej när vi cyklar.. .)

Neee men ialla fall, så nu ska jag plugga lite sen ska jag till skolan och ha Historia i nån timma:)
Sen ska jag hämta min gumma kl 4 på dagis,då ska vi hem och göra middag och kramas.. hon var så lessen nu när jag gick hem från dagis.. hon ville följa med hem igen hon :)


Nee nu ska jag plugga..

vad ska ni andra göra idag då???


så liten tjej förra sommaren, var bara 1år där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0