Dagis + förkyld och seg


Jaaa inte lätt att kliva upp imorse, på grund av att jag är lite förkyld.
Huvudet kändes som bly och halsen hade nog torkat igen tror ja? drack lite vatten så vart halsen som ny :)

Sen så vakna lill gumman och då var det full rulle på en gång, byta blöja, busa, göra välling och ge henne den så hon fick äta den, sen se lite barnpogram som vanligt, sen bus igen, göra sig iordning för dagis, klä på sig och sen ytterkläderna och sen iväg till dagis, och det snöade för fullt men det älskade linnea bara.
Fick åka bobb till dagis idag och det älskar hon....
Och dom skulle vara inne på dagis idag, för det var 17 minus ute idag, så det var bara att ta av alla ytterkläder och ta på mockasinerna och säga hejdå och pussas lite med henne. Dom skulle vara på en annan avdelning idag, med dom stora barnen för dom var bara 3 barn idag på dagis, hahah roligt


Sen efter dagis idag när jag hämtar henne halv 2 så ska vi med mamma och pappa min och handla lite och kolla på lite allt möjligt :) kanske man blir bjuden på middag hos dom :P hahahahah får se...

Nee nu ska jag göra lunch och ringa och väcka mamma och pappa.. sen ska jag plugga lite :) hehe

hade bra alla!



    Linnea älskar att leka med dom här stövlarna, och att gå i dom, det är pappa davids gamla stövlar som han hade när han var liten :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det är nog på riktigt... Jag är riktigt kär i min Benne :)



Jasså? Se där :) Ja,han och Andreas bor ju och jobbar tillsammans. Världen är allt bra liten :)



Vad kul att få veta nån som läser ens blogg...man är ju lite nyfiken :)



Söt tjej ni har förresten!

Ha det gott!

Kram Sandra

2009-02-08 @ 12:17:34
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0