Jodåååå



Lördagen var helt perfekt och underbar dag :)
Kan inte blir bättre dag än den just, var så trecvligt, med Lasergame vid lucnh, sen bar det av till pite havsbad och bada och åka en massa roliga rutschkaner? (stavas det så?) och bubbla bubbel pool så skönt, sen duscha och fixa till sig så vart det middag på ett jäkligt fint ställe och mysigt, och väldigt goo mat, det hette Äljest tror ja?
Svin gott var det.

Sen bar det av hemmåt, och jag och sara satt hemma och prata och kolla på ikea vad man kan köpa och grabbarna åkte hem till sara och henric och hämta filmer som skulle lämnas in och sen kom dom hit, så satt vi här och surra ett tag sen vart det bowling, svin roligt!

Jag låg 1a där ett tag men sen gick david om mej och då var jag 2a men sen kom även sara om mej så jag vart 3a till slut :) hehe men jag vart ju inte sist! :P
Det vart nån annan , haha

Nee men det var jäkligt skoj, lägger upp bilder sen, vart inte så många bilder eftersom ja inte vill ta in ny kameran i badet och allt eftersom att alla bada ju hela tiden såå.. heheh men lite bilder fick jag ialla fall ihop..


Neee det var en väldigt lyckad dag och underbar dag! Svin roligt hade vi allla :)

Men nu ska vi hämta lill gumman, guuuud vad jag har saknat henne!
Kommer inte släppa iväg henne nu på ett bra tag!!! hehehe
Min gounge!



      Mammas gounge som leker med lådorna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0