knasig mage...+ helg





jaaa jag har verkligen problem med min mage.
Åt lite för mycket slisk igår men brukar inte reagera så här, har inte mått illa eller så men har haft sån kramp i magen eller som värk i magen.
Har fått gå på toa och göra behöv nr2 flera gånger och svettas, men nu är det bättre ialla fall, lite kramp i magen eller vad man ska säga har jag, men det är på väg att bli bättre. :)

ajja, nog snackat om min mage, inge roligt att snacka om den...

Nu är det ialla fall helg! vad skönt med helg, men måste plugga i helgen men det gör inte så mycket.
Vi ska ialla fall på kalas imorrn, till linneas dagis kompis emilia, ska bli roligt att fara dit och busa.
Linnea tycker verkligen om emilia, hon surrar om henne hela tiden här hemma ...

Sen blir det väl tacos på söndag, då kommer linneas farmor och farfar och farbror hit och äter tacos :) ska bli trevligt värre :) hehe

Neee nu måste jag dammsuga här hemma och busa med min söt unge, ska väl äta middag snart med och sen iväg och handla lite presenter och mat hit hem :) alltid lika trevligt... hihi


hade bra gott folk

Kommentarer
Postat av: Erika

hej hej, var loppisi svedjeskolans gympasal.. tror att de bara skulle vara idag men är inte säker:)

2009-02-21 @ 21:02:37
URL: http://helvetia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0