Kaffe

Har hunnit dricka 3 koppar idag.
Känner just nu att jag är inte trött, inte så trött som jag brukar vara,
Har just lärt mig att dricka kaffe så, så min kropp är inte van med att dricka kaffe och vad det ska göra med allt.
Så jag känner mig väldigt pigg.

Klockan börjar bli mycket, men jag känner mig inte ens trött.
Vad ska jag då göra? haha
Ska ju upp imorrn, men dock inte först vid halv 8 för sen ska vi till dagis.
Kl 9 ska hon vara på dagis till 15.00

Nee om man skulle göra nå nytta kanske? eller duscha?
Neee nu vet jag, jag ska se sex and the city, det börjar nu så.

Hade gött alla kära vänner!

Kommentarer
Postat av: madde

ja jag blev jättenyfiken! :) Håller tummarna med dig ändå!



Går det bra i skolan?

2009-01-27 @ 09:41:02
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: henke

yeeey... titta det blev människa av dig oxå... =), nu är det bara sara kvar.

2009-01-27 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0