Linnea



       Hjälper mamma att städa, duktig tjej.


Ja vad kan man säga om denna unge!???
Så underbart go så det finns inte.
älskar henne så mycke så.

Hon är så duktig, kan så mycket, hon förstår allt vi säger om inte  allt så försöker hon verkligen allt hon kan.
Hon hjälper mig när jag behöver hjälp, och hon vill alltid vara med överallt när jag lagar mat, städar, hänger tvätt, viker in tvätt, skriver listor vad vi ska handla, hon brukar sitta och kolla i tidingen med pappa sin och lära sig lite.
Hon surrar så mycket så, mycket som man inte förstår, men hon säger väldigt många ord som man förstår, hon säger banan, traktor,mamma, pappa, farmor,mormor,morfar, farbror matte men han får heta bappe , äta mat säger hon, tack tack, även tack så mycket, oj det är så många ord hon kan så jag orkar inte skriva upp allt.
Hon brukar dra sin vagn hem från dagis, inite hela vägen med en bra bit ändå. hon är duktig på att hjälpa att tvätta av sig, borsta tänderna.

Och till sommaren ska vi köpa en ny säng till henne,  hon kan ju inte ha spjälsängen för alltid, hon är ju stor tjej nu.
Hon blri 2år i juni :) oj oj


Ne nu ska jag sova. gumman vaknar säkert vid 8 imorrn såå :)

Hade bra alla! sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0