Måndag


Ja då var det en ny vecka igen :)
Helgen har då varit lugn och skön, varit och stor handla har vi gjort igår, och då säger jag att det vart stor handling :) Sen var vi på Dollarstore och köpte lite nya gardiner och balsam och sånt, som man behöver. Vi behövde lite nya gardiner efter som dom andra vi har är sen vi lytta ihop och det, så jag var ltie less på dom :)

Sen vad har annars hänt i helgen?  Inte så mycket, bara myst på här hemma och busat.
Linnea är på dagis idag, från 9 till 14, då hämtar mina föräldrar henne för jag har skola från 13 till 16.25.
Sen efter det blir det middag hos mina föräldrar eftersom att linnea är på där hos dom :)


Ajja, nu snart ska jag börja städa här hemma, sen vid 12 ska jag till skolan och ha lite lektioner :)

Ne nu ska jag dricka mitt kaffe och sen äta lite och sen städa dåå :)


hade bra, bilder kommer snart, har ju en ny kamera sååå.. hehe


Vad gör ni idag dåå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0