Mobilen



Jag laddade upp mina bilder från mobilen till datorn våran, eller min dator :P haha
Eftersom jag har fått en ny mobil av mina kära föräldrar :)
En jätte fin och mycket dyrare än vad jag väntade mej..


  En Sony Ericsson W902
En musikmobil med 5,0 pixel kamera :)



Är så nöjd över den så, fick även ny digital kamera :) Det är mina födelsedags presenter, men dom är väldigt tidiga :)
Fyller ju inte år först i mars i början :) hehe
Men mobil behövde jag juh så, min går inte att ladda alltid.. haha


Ne men på tal om mobilen så laddade jag upp bilder från min mobil till datan, och hitta en massa gamla bilder och minnen..
En bild från jag var gravid :)


      Lill gumman i min mage, vet inte vilken vecka :)

ÅÅÅhhh vilka minnen eller vilka fina bilder.
Tänk då visste man inte vad som låg i min mage, men nu vet jag, världens bästa och finaste prinsessa :)

Sen hitta jag även en massa andra fina bilder.


      Lill gumman bara 1vecka gammal, inte mycket äldre än så

En av dom första turerna vi åkte bil, och hon älskade det så mycket så,
En av dom få bilder vi har på henne när hon har tutte, för det var inte ofta hon hade det.


Nee nu ska jag sluta se på bilderna, får en massa tårar och minnen :)
Väldigt vackra minnen och bara glädje tårar. Över min fina tjej. så glad att jag har henne!


Höres hörrni

Kommentarer
Postat av: sara

snygg telefon... =)

2009-01-24 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0