Umeå :)



Jaaaa, äntligen kan jag säga.
Imorrn på morgonen direkt efter linnea ätit frukost eller efter vi alla har ätit så far vi. Längtar så mycket så kan jag verkligen säga.
Tycker verkligen om umeå, skulle tänka mej att bo där igen, har ju bott där i 1år och jag trivdes verkligen, men ja längtade hem också efter familjen och sen träffade jag ju david sen så då var det verkligen jobbigt att bo i umeå och han i luleå.

Men nu är det ju så att vi bor i luleå och vi trivs jätte bra här med, på hertsön, verkligen jätte fint och allt, fina grannar och det. Men ibland behöver man komma bort lite, och nu ska vi göra det, ska bli så skönt kan jag säga.

ajja, nu ska jag städa klart och fixa och se så vi får med oss allt som måste med till umeå :)
Sen ska vi hämta lite saker som vi ska låna av linneas farmor.

Hörs...


Linnea förra året när vi var i umeå :) lill tjejen

Kommentarer
Postat av: madde

Grattis i efterskott till Linnea också:) Hoppas ni har en fin sommar. Ses vi på komvux till hösten eller börjar du på universitet?

2009-07-20 @ 21:11:18
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Vore hur bra som helst!!! Och kul!! =) Det gör vi! Kram!

2009-07-21 @ 16:24:13
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Klockers! =) Vi ska på ultraljud 5 aug och då ska vi kolla, vi är alldeles för nyfikna för att inte ta reda på det ;) Kraam!

2009-07-21 @ 18:06:05
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0