Kalasat :)



Ja hela helgen har gått åt att ha kalas varje dag typ :)
I fredags kom malin och liam eftersom dom inte kunde i helgen för att dom skulle till boden till familjen sin, och sen kalas på lördag för alla linneas kompisar och våra kompisar. Och det var fulll rulle, och våran nya granne kom över med hans dotter och det var roligt, tjejen hans och sonen skulle komma men dom somnade nog tror jag :)
Men det var skoj, mycket folk och mycket bus och surr men det var jäkligt skoj :)

Sen på söndag, idag alltså så har våra föräldrar varit här och hon har fått så mycket fint av dom och även av våra kompisar och linneas kompisar :)
Så det var skoj med mycket folk och även familj som kom, men man är trött efter allt, verkligen .:)
och linnea är så nöjd med alla presenter och leker med allt och pratar och surrar..


nu är det imorrn en nya vecka, och vi har tänkt vara ute varje dag som går och vara ute och gå mycket, måste röra på dököttet nu, närmare sig mer och mer bröllopet snart, visst det är 11 månader men man måste starta i tid vet ni :)
Vi ska ialla fall på stan i veckan det har jag bestämt, linnea har ju fått pengar av min mormor så vi ska shoppa lite :)
Se om vi hittar nå snygga kläder eller nå leksaker, men leksaker känns som att det behövs inte nå mer just nu, för hon har så mycket såå... jag lovar.
men kläder kan behövas kasnke, annars ska jag kolla på nya sängkläder till henne...hon behöver lite nya till hennes stora säng nu juh...


ajja nu ska jag sluta surra för jag ska se tv å kanske somna, är så trött efter helgen.. :)

bilder kommer senare :)

kram och hade bra !

Kommentarer
Postat av: Nath

:-)

2009-06-29 @ 18:01:25
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0