Soligt idag :)


Jaa, soligt idag och vi är inne!
Därför att vi tvättar och allt här hemma och att gumman har blivit så snorig å lite små tung i andningen... men ingen fara alls, men skulle vilja fara och bada med henne så hon får bada av sig och leka!
Men ingen av våra kompisar är hemma eller har tid, en är hos sina familj och en jobbar och den andra jobbar oxå och så är det, alla jobbar eller så är dom borta hos släktingar just nu.
och med att kompisar jobbar så är deras barn på dagis eller med sin far hos släktingar :) haha

'men gumman ska snart äta och sova så, och jag ska tvätta å vänta på posten, väntar lite brev så ska kolla om det kommer idag, annars måste jag ringa lite samtal.

Annars så är det väl lungt här hemma hos oss :) david har snart semester och vi längtar verkligen, för då drar vi till umeå ett tag, ska bli så skönt.
Då ska jag och moster prata lite bröllops tips och sånt. hon kan sånt om inte annat ... hon har varit på en del bröllop om man säger såå...
för övrigt så längtar jag till vi gifter oss :) har inte tänkt på det nu alls. Och tänkt igenom något mer, men vi hinner ju, har ett tag kvar om man säger såå :)
ska försöka att flörta in mej hos min vän sara och fråga om vi kan fara till piteå hon och jag och kolla på bröllopsklänningar :) så man vet vad det finns och vad man vill ha...


nåja nu ska jag sluta svamla här en massa, ska fixa lite lunch nu snar till oss :)

hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0