Fyller 25 idag :)



Jaaa idag blir man 1år äldre:)
Hela 25 år gammal blir man :)

Tänk idag är det 25 år sedan min morsa låg på bb eller kanske lite senare idag för jag är född efter 10 ikväll. Men för 25 år sedan föddes en liten röd hårig vindögd liten tjej på 3770g och 49,5 cm lång och fick namnet Jenny Elisabeth Larsson :)  TÄnk, då var min mamma lika lycklig som jag var när jag födde min lilla tjej för snart 2 år sedan :)

Jaaa vad mycket man har gjort i liv, mycket skoj har man varit med om även om mycket sorg har man varit med om, men det är väl så livet är :)

Idag ringe min kära mormor och väckte oss och sa grattis och allt :) så roligt :)
Älskar min mormor så mycket så.
Jag fick tårar i ögonen  efter jag prata med mormor i telefonen, för jag tänkte på min morfar så mycket så, han brukar alltid ringa tidigt på morgonen och då menar jag tidigt på morgonen :) och idag när mormor ringde på morgonen så kom jag på att tänka på morfar jätte mycket :) Saknar han så mycket så!
Hade så gärna vela att han skulle få träffa Linnea, han hade verkligen älskar henne, för hon är väldigt lik mej när jag var liten men även väldigt mycket lik david det jag vet av han idag :)

Och då min käre farmor då, hon hade jätte gärna vela se Linnea det vet jag :)
Hon hade verkligen vela se min lill sötunge :)
Saknar min farmor och morfar så mycket så!!...  Hade gett så mycket bara för att få tillbaka dom för en vecka ialla fall så  dom hade fått se och träffa lill gumman min och lära känna henne för en vecka ialla fall... Bara en vecka !!

Fyy vad jag är stolt över min dotter och att jag har henne :) och över min karl då med :) hehehe


Neee nu kände jag att det hära vart för ledsamt nästan :) hahaha
jag fyller år och jag tänkte på morfar och farmor och önskar att dom fick leva!
Men jag är så! jag älskar min nära och kära, jag gör allt för dom!

Nee nu ska vi sluta vara så här! det är ju min dag!
Och jag är världens lyckligaste :) jag har min familj, och även mina föräldrar och även davids föräldrar och hans bror och jag älskar alla av hela mitt hjärta! skulle göra allt för alla!


Neee men GRATTIS till mej själv :) idag blir det ut och äta mat på kina resturang och vara med min kära familj och davids familj :)



 jag och min älskade mormor och lilla gumman ligger i magen där :)



   jag och älsklingen för nått år sedan :)


GRATTIS TILL MEJ SJÄLV :)



Kommentarer
Postat av: mamma/pappa

GRATTIS GUMMAN NU ÄR DU 25 ÅR....ja de är sant att vi var o är lyckliga när du föddes klockan var 22 47 på kvällen när du tittar fram i världen vi var så lyckliga så.. o nu har du en liten eller stor tös själv som gör dig o david lyckliga .. ett stort grattis gumman fr mamma/pappa vi ses senare idag kram

2009-03-08 @ 12:23:11
Postat av: sara/henric

Grattis... nu är du halv 50 eller ett kvarts sekel som henric hälsar... tack för en trevlig kväll igår, mycket gott med tacos och trevligt sällskap... Kramar Sara och Henric

2009-03-08 @ 16:10:59
Postat av: maria

grattis igen! =)

2009-03-08 @ 22:27:17
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/
Postat av: Wifie

Grattis! :)



Ja det finns ju så fina kläder till tjejer, inte alls lika mycket till killar!

2009-03-09 @ 08:36:48
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis!!:)

2009-03-09 @ 10:48:41
URL: http://helvetia.blogg.se/
Postat av: Mirry

Spana in Dagens Jag Vill Ha på Borås coolaste blogg!

Vill inte du också ha?



www.arntyochmirry.se

2009-03-10 @ 11:36:26
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: sanna

grattis! :)



det är ju sant, så länge barnet mår bra är jag ju självklart glad jag med, men jag tycker det känns så jävla ångest att det kanske inte blir som jag tänkt mig med förlossningen.



när du snittades, sövde dom dig elelr får man sådan spinal coh ryggbedövning? för jag HATAR att spy och gör alt i världen för att slippa, så då vill jag inte ha bedövningen du fick ;)



2009-03-10 @ 18:26:42
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0