saker som ska iväg....



Jaa som sagt vi ska ju flytta snart, visst i juni månad men det är i början så.
Vi ska he iväg lite saker här från hemmet, som vi inte behöver plus att vi har för mycket saker.
En del saker her vi iväg för en liten summa säkert, och en bortskänkes...

Och det är våran soffa... den bortskänkes helt gratis :)
          

Ni får klicka på bilderna så blir dom större!
Men vi kanske redan har en som vill ha soffan så. Så terese om du läser min blogg så lämna en kommentar på min blogg, eller msn. är inte så mycket vid msn nu på dagarna. :)

Men mer kommer upp sen på bloggen vad vi bestämer att he iväg och när!
Men om ni är sugen så är det bara att lämna en kommentar eller såå...
Jag säger bara det nu så ni är beredd nä det kommer upp nå på min blogg :)

Kanske inte blir så många saker det kanske det inte blir. Men några saker vill vi ha iväg som vi inte använder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0