Undra?


Nå kan man ta bort skötbordet nu för en tjej som är 1år och 9 månader?
För det är bara i vägen det vi har, det är på hjul och tar mycket plats i vårat badrum eftersom vi har ett avlångt badrumt men smalt. Och jag byter kanppt på henne å skötbordet! bara ibland när hon bajsat men ibland brukar jag duscha av henne när hon har bajsat!

Så är det för tidigt? eller det kan man nog inte säga att det är, det är väl mer hur man själv känner.
Sen så vecka 11 så kommer ju alla möbler och jag hoppas att hennes säng kommer.

Ska man byta säng då redan? Att hon får ta en juniorsäng och stoppa spjälsängen på vindan?


Vad tycker ni??? lite åsikter tack :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag använder ALDRIG skötbordet, har inte andvänt det på över ett halvår,, tror nog att du inte behöver det=) ja är hon redo o byta säng så äre bara köra testa vettja

2009-03-02 @ 09:58:46
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja om du inte använder det så är det ju ingen ide att ha det framme. Och det där med sängen är ju svårt att säga, men nog tror jag att hon är stor nog att börja använda en juniorsäng.

2009-03-02 @ 10:37:33
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0