Längesedan..



Nu var det ett tag sen man skrev något här :)

Och jag tackar för alla gratulationer av gittemålet :) Är så lycklig att jag svävar på moln varje dag, ingenting kan göra mig sur nu för tiden eller arg för den delen :)

Hänt lite saker sen sist, min lilla gumma har varit jätte sjuk och är sjuk ännu, haft magsjuka och hög feber igår hade hon 40graders feber och ringde till läkaren och prata med dem och de lugnade mej och sa att det var ingen fara så länge hon kissar ändå och får i sig vätska och verkar må bättre av suppen hon fick i rumpan :)
Hon fick ju inte behålla flytande medicinen så vi fick ge suppar och det är det bästa jag har varit med om, men nu har hon fått behålla all mat hon ätit eller det lilla hon har ätit, lite pommes men imorse så åt hon välling :) så det går frammåt.
Men hon har feber ännu, 39,2 men hon har fått en supp så den har väl gått ner lite och hon orkar leka lite nu :)

Så det verkar vara på bättringsvägen ialla fall, så det är ju bra :)

Sen då??
ja det går väl frammåt i skolan, segt men frammåt ialla fall. Har lite saker att göra till skolan ska vara klar om två veckor och om två veckor så flyttar vi även :)
Så det ska bli skoj :) har ju hela sommaren att fixa i lägenheten och allt :)

ne nu ska jag gå och se om jag får upp min stora älskling :)


 Gammal bild på lill gumman hos mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas hon mår bättre! Kraaam!

2009-05-21 @ 10:09:17
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0