lill gumman



jaa lill gumman verkar då bli bättre tror jag, just nu ligger hon bara på soffan o glassar och ser på tv och myser.
Hon somnade ett tag på soffan men får se om hon kommer somna om eller om vi ska äta lite lunch snart?

Ajja får fråga henne vad hon vill, men hon säger nej till alla mat just nu :(
Ialla fall här för några dagar sen var vi med linnea till davids jobb, han kör lastbil och hon har tjatat om lastbil och att pappa kör lastbil så nu får vi till den så hon fick se den och åka i den, och det tyckte hon om, hon verkligen älskade att åka och vi fick knappt ut henne från lastbilen haha


    Sitter och kör pappas lastbil :)


   Krypa in i ratten eller bakom ratten var jätte skoj :)



  Sen skulle vi hem, gick väl rätt okej att lämna lastbilen :)


Så det var verkligen en höjdare att sitta i lastbilen och sen få åka :)

Ajja nu ska jag göra nytta hade jag tänkt :)

hade bra :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket puss-unge! :D MEN VAD ÄR DET JAG SER!??? Ska ni gifta er? Och det ska jag få veta via din blogg... nä nu.. Oj, oj.. vad jag ska bita dig i örat när jag kommer hem och fråga ut dig en massa, massa. Men kul som fan juh! :D Haha.. Lill-jenny ska gänga sig..rätt tufft ändå! Tusen grattis kramar till dig och David! :D Puss,puss.

2009-05-21 @ 16:49:47
URL: http://jennny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hm... Jenny Blom! :) Det blir jobbigt att vänja om sig. Då kan man juh inte kalla dig för lill-larsson längre! :D Oj,oj..

2009-05-22 @ 10:49:11
URL: http://jennny.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så söt!!=)

2009-05-22 @ 18:26:57
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0