Lördag 23 maj



Idag om ett år så är jag och david gifta :)
Gud vad underbart det känns, då heter man Blom i efternamn :) hi hi

ajja ialla nu är gumman frisk eller på väg att bli det ialla fall, men hon har ingen feber nu och på väg tillbaka efter magsjukan så, äter mer och mer mat nu men det är inte mycket men ialla fall det går frammåt :)
Så på måndag blir det dagis för henne för jag har skola :)

ja så är det ialla fall, idag har vi inte gjort mycket alls, bara varit inne och busat och sovit 3 timmar har gumman gjort :) och jag somnade kanske 1 timme eller mer än det så, så det var skönt, har inte sovit mycket sista tiden alls för linnea har inte sovit mycket heller eller så... så det är skönt att få sova mera nu :)

ikväll ialla fal blir det kvällsmys med sara och henric :)
Äta god mat och se kanske nån film eller sitta och surra ialla fall :) sÅ det blir mysigt :)

Bröllopet går frammåt ialla fall, både jag och david funderar på bestman och brudtärnor men har inte kommit på ännu hur vi vill ha det :) men brudnäbben har vi koll på ialla fall :) det blir linnea :)

ne nu ska jag gå och göra någon nytta :)



  goungen på altanen här för någon dag sen, hon skulle sitta som farmor bredvid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0