:)


Ja den hära veckan har vi inte varit på BVC på hela veckan eller vi ska inte på hela veckan, kom på att veckan just har börjat bara.. hahaha
Men vi var förra måndagen å allt var bra å hon växer så det knakar :) å hon vägde 4850g nte dåligt det inte :)
Men nu tror ja hon väger över 5 kilo ialla fall, för hon känns tung som bara den å lång :) hehe
Men vi bokade inte nån tid eftersom den 30 augusti så ska vi dit på 2 månaders kontroll å då kommer en läkare dit å kolla hennes reflex å allt sånt :) ska bli roligt å höra hur han tycker om lill tjejen å vad han säger om henne, men dom kommer att vända å slita i henne. tyker inte om det å se när dom gör det :( Gör ont i mammas lilla hjärta då :(

Men e så stolt över henne för hon börjar sova bättre på nätterna, så skönt kan ja säga :) skönt även för hennes del åxå juh :)


Här för nån dag sen så köpte vi lite nya kläder till henne :) en massa snygg å större storlekar :) hehe men ävn lite till dopet :) heheh så hon kommer att vara jätte fin då , inte så länge kvar alls tills dess.. gud vad ja längtar, ska bli skoj å se hur lill gumman reagerar i kyrkan å när prellen ska sätta lite vatten på skallen :) om hon skriker eller vad hon gör :) det får vi se dåå


och fick veta för nån dag sen en jätte rolig sak, vart jätte glad, det är en av mina nära vännersom jag fick veta en rolig sak av och även vad som kommer att hända :)
Hoppas bara att allt går vägen :) Det skulle bli jätte skoj :)


nä nu ska ja lägga lill gumman för hon ska sova nu när hon har ätit :)
pappa som matar henne nu så.. :) så roligt att se dom ihop, älskar verkligen dom två så mycke såå

Mamma älskar dig gumman
image75
                                            
Min Dotter Linnea :)

Kommentarer
Postat av: Erica

jo magen har växt en hel del, men det känns bra!
hade redan din blogg, är in o läser då o då. Är bara dålig på att lämna avtryck.Hoppas ni har det bra!

2007-08-21 @ 22:00:59
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Catti

Vad kul att dt går så bra för henne :) Min syster fick ju en tjej den 20 juli och hon väger redan 6 kilo. Kanske mer nu. En riktig bamsing!! Kan inte förstå att min syrra alltid får så stora barn när hon själv är smalare än mig haha :D
Jag och Anders har börjat planera lite i sovrummet om vart spjälsängen ska stå och allt haha. Jag längtar verkligen jättemycket men än är det inte dags :)

2007-08-22 @ 12:10:37
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jo hon vägde typ 4,5! haha :D
Jo jag vet. Känns skitdåligt att vi inte setts nåt typ sedan hon kom till världen. I helgen kanske? Vi ska till pite på lördagen iallafall men. Det är ju strippen dära.

2007-08-22 @ 13:13:39
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Ahaa, ja då får vi nog ta det en annan gång :) Jo jag fick en bild för längesen. Hade inga pengar så jag kunde inte svara ;) måste verkligen byta till "mobil till vänner" som vanliga människor ;)

2007-08-23 @ 20:01:07
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0