Gulligt :)

image48
                                                   ( Lill tjejen i magen i vecka 28 :) tror ja .)


Tänk, att jag var int så himla tjock när ja vänta Linnea :)
Nog för att i vecka 28 var ja inte så stor, det var som i vecka 30 allt börja hända mer å mer, vart jätte tjock på en gång kändes det som :)
Saknar verkigen att vara gravid, det var som mysigt på ett sätt ändå, att vara tjock å bara gå omkring å veta att man bär på sin Dotter eller Son, det var så rymt mysigt att vara gravid fast det hade sina krämper :) ont i ryggen  å ont i fötterna, man orkade inte stå för länge eller sitta för länge för då fick man ont överallt å ständigt trött var man.
Å hungri hela tiden, kändes som att man inte gjorde nå annat än åt å gick på toaletten å pissa :)
Men ja kan säga att ja saknar att vara gravid.. :) vill vara gravid igen, så mysigt juh :)

Men jag är jätte glad över att min dotter har kommit ut :) verkligen, hon är det finaste som finns i hela världen, så söt å vacker, hon kommer att få alla killar efter sig när hon blir äldre :)
Hon är så grymt snäll med mamma å pappa, gnäller aldrig, bara när hon är jätte hungri då gnäller hon å blir lessen men sen blir hon glad igen när hon äter å efter hon har ätit så e hon hur glad som helst å bara försöker att prata med mamma å sen ligger hon å sprattlar å bara myser med mamma :) hehe

image50
                                     Min söta ängel ligger å myser med mamma på golvet :)

Min Lilla Ängel är så söt så, hon blir snart 6 veckor :)
Urs vad tiden går fort tycker ja nu, tänk snart är hon ju 3 månader å då e dags för dop för den lilla söta saken :)
Längtar verkligen tills den dagen det är dop, det kommer att komma en massa människor och bara umgås å ha roligt :)
Tänk när hon är 1 år :) så stor flickan våran kommer att vara å så fin :)


image51
                              (   Mina Två hjärtan :) En puss av pappa får Linnea ) 


Älskar mina två hjärtan för alltid, det kommer att vara vi tre för alltid :)
Kommer aldrig att lämna min man, han är det finaste som finns å det bästa å omtänksammaste, finns ingen bättre än min kille :)
Är så lycklig som har han, å att han e pappa till våran dotter, det är det bästa å han e så bra pappa till Linnea :) Hon kan inte ha nå bättre pappa än han :)

image52
                           
Linnea i mammas famn hos Farmor :)



Nu ska jag gå å göra lite annat :)
Som att ge min söta dotte lite mat:)


Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad fin hon är! :) Vi kanske kan komma någon dag i veckan. Har fått ledigt tis, ons :) Kramar!

2007-08-06 @ 12:16:55
URL: http://www.catti.se
Postat av: mormor/morfar

linnea blir bara sötare för varje dag som går ......många kramar från mormor o morfar

2007-08-06 @ 14:05:26
Postat av: Jenny

Världens sötaste snutteplutt. Ja är så himla impad över att hon alltid är så snäll och lugn. Inte bråkig alls juh. Så ska mina barn oxå va. Men bara därför kommer jag få barn som har kolik. Ha,ha..Bäst du passar dig nästa gång vi hälsar på. Jag och Sussi har gjort upp planer på att kidnappa henne. :)vill åsså haaaaa!

2007-08-06 @ 19:42:01
URL: http://jennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0