Linnea :)


Nu har vi bokat Dopet :)
Så skönt det känns att vi har gjort det :) Den 29 september blir det :)
Nu är det bara små saker som ska fixas, som om vi ska fixa nån lokal å vara i efteråt eller om vi ska vara i örnäs kyrkan i församlings gården eller vad det heter :) det får vi se, för det kostar ju att hyra lokat på hertsön, men att ha den lokalen på örnäset församlings saken så var det gratis bara man städar å diskar efter sig så :)
Så vi kanske tar det.. :) ska bli så skönt så att få allt gjort så e det fixat till dopet :)

Så ska min underbara söta å vackra dotter döpas :) Som sagt till Linnea Viktoria Elisabeth Blom, så fina å söta namn till min vackra dotter :) å hennes Gudfar blir davids bror Mattias, det har vi bestämt för det vill jag, att vi har nån ifall det skulle hända oss nånting.
Kan inte tänka mej nån annan, han blir jätte bra, han e så söt å snäll mot linnea :)



Linnea och Farbror mattias



image58
                               Linnea tänker medans jag gör mat till henne :)




image59
                                                  Min Lilla sötnöt :)




image60
                                   Mammas Älskling Ler mot mamma :)




image61
                                            Älsklingen försöker med nått :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men titta på sötungen! Tänk nu har hon vart på sin första förfest oxå.. Ha,ha.. Inte illa. :P Å vilken fn tröjja hon har på bilderna nedan. :) Vem kan hon ha fått den ifrån?

2007-08-09 @ 20:19:57
URL: http://jennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0