så tråkigt.. :(




huvva vad tråkigt det är när någon dör så ung, inte rättvist alls när något så hemskt händer en.
Att familjen ska mista en familjemedlen å kanske missta sin pappa eller mamma eller missta sitt barn, gud jag kan verkligen inte förstå hur det känns att förlora sitt barn eller sin pappa eller mamma eller pojkvän, det vet ja inte men jag vet att det skulle  kännas verkligen hemskt...

Har hänt en olycka nu å nån har mist sin pappa, bror,son,farbror ja allt det dära,så hemskt.

Skulle inte klara av att förlora min david alls, å linnea skulle bli så lessen att förlora sin pappa.
Huvva vet inte vad jag skulle göra om ja förlora han.
Ialla fall så skulle jag å linnea inte klara oss alls, utan pappa å kära pojkvän :)

Fy vad hemskt, känner verklgen med hans familj, måste kännas så grymt jobbigtå hemsk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0