Världens Goaste tjej :)


Är Hon inte Världens Goaste tjej?? =)

image72


Man Blir så grymt glad när man ser henne, å så grymt stolt över henne, att hon är min sötis :)
Kan man ha nå sötare bäbis än min lill sötnöt :)

Är så Glad att hon har kommit till världen å att hon e min dotter, saknar inte ens tiden före henne, tänker inte ens på tiden före henne, före ja hade henne, att man kanske var mycket mer friare än vad man är nu, det skiter jag i, när man får såna här leende från henne så blir man bara så glad att hon e min dotter.
Skulle aldrig vilja byta bort henne eller nå alls. hon e min för alltid å ja e jätte stolt å glad över att vara hennes mamma.. finns inge bättre än att vara mamma :)

Älskar dig gumman så mycket såå.. min stora tjej :)

Kommentarer
Postat av: mormor/morfar

hej linnea är den sötaste i världen( näst efter dig min dotter )kram

2007-08-11 @ 22:52:16
Postat av: Miriam

Hej du jag såg en sak på denna bilden i bakgrunden...den dära filten eller täcket med får....den är inte ny va? För ´den ser ut som den Sanny har, och som är MIN gamla...stämmer det eller?
pussar till er, lilla familjen :)

2007-08-22 @ 18:30:00
URL: http://bambissyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0