gud vad hon pratar


Ja herregud vad min lilla sötnos ligger å pratar med sin pappa :)
Han å linnea ligger på madrass på golvet å försöker att se på en film, men linnea pratar å skriker å håller på så han får inte se sin film i tystnad ialla fall, hahaha
Hon verkligen pratar å blir arg när ingen lyssnar på henne å skriker till.
Sen vänder hon på sig å håller på så hon ligger åt alla håll å kanter :) haha

Min älskade lilla Sessa, pratar å håller på :)
Gud vad ja älskar henne :)

image170
min lilla sessa ligger på diskbänken å leker :)

Kommentarer
Postat av: maria

hihi ja till dig har det aldrig känts jobbigt att komma :) skönt med andra som har kräkbarn som verkligen vet vad det handlar om! :) för det gjorde INTE jag innan max kom ska du veta!

2007-12-10 @ 07:36:48
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: *sandra me engla*

användarnamn: Juni
lösenord: April

2007-12-10 @ 13:18:45
URL: http://zandiiie.blogg.se
Postat av: Catti

Sötunge! :)

Det är väl sådär! Kan som inte träffa folk såhär under vintern.. Får panik bara av tanken eftersom jag har emetofobi.. Tyvärr! :( Skitjobbigt verkligen..

Joo, Anders håller på längta ihjäl sig.. Han håller på bli TOKIG! haha. Men vi har inte "börjat" på riktigt ännu.. :) Vi får se helt enkelt när det blir. Men vi har iallafall sagt när vi ska börja senast. :D

Ja, jag gillar den med tre hjul, men man kan ju bara ha sittdelen framåt, så det kan ju vara bra att börja med en City Cross och byta sen när barnet blivit större. :) Kram

2007-12-11 @ 00:06:49
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Ja, men det har blivit värre nu. Var ju inte cdärför vi inte dök upp sist såklart.. Då hade ju vintern knappt börjat och därmed inte min ångest.. Det var ju för att Anders jobbade åde.. Och nej, jag träffar inte så många andra.. Sitter mest inne faktiskt! :D Vill helst inte träffa folk så mycket.. :S

Ja, det är ju bra när man kan ha åt båda hållen. Och i sommar kommer hon ju vilja se en massa saker för då kommer hon ju vara så stor. :)

Jo, jag vet. Men jag mår ju bättre nu i kroppen. Magen funkar bra och sdär så det är skönt! :) Kram

2007-12-13 @ 23:27:23
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0