nu så


sådär ja, nu har man blivit människa igen :)
Säger bara huvva för magsjuka, inge skoj alls. Men en rolig sak, hela jäkla familjen har fått det, min familj har fått det å davids familj har fått det men inte hans bror än så :)
Men det var då inge skoj att ha det, hatar verklgien att ha magsjuka, har fortfarande svårt att få i mej nå, får i mej väldigt lite mat, inge mycket alls.
Men bra ialla fall att ja får i mej nånting ialla fall :) hehe

Ajja från det till nå annat :)
Lill bruden har blivit så stor tycker ja, hon verkligen följer efter en å så, å igår när ja skulle till tvättstugan då börja hon grina just när ja ska gå men hennes pappa e inne med henne, men hon grät som till när ja skulle gå, som att hon fatta att ja skulle gå :) men ja sa att ja skulle komma tillbaka snart å då vart hon som lugn.. :)
Sen är hon så glad såå, hon skrattar å små pratar å det :)
Hon är som en helt annan person, eller inte en annan person men hon blir som mer å mer linnea tycker jag :) hihi så glad å lycklig verkar hon vara :)

Å vi missade ju föräldrarträffen i måndags å vi skulle ha baby massage men vi mådde som sagt inte så bra eller bra mådde vi, men var så grymt trött å slut i kroppen efter spytt en hel dag så det vart inge sånt då, men då tänkte ja att ja skulle gå på baby massagen idag (onsdag) men det blev det inte, ja ides inte, först orkade ja inte men sen fick ja sån lust att komma mej ut, har suttit inne flera dagar, så vi for ut på stan för att hämta ut ett 6 månaders paket vi fick från libero med lite smått å gott :) å träffa maria å max :) så söt lill max å så stor han har blivit :)
Å sen gick vi å fika eller prata med malin å hennes sin liam å även träffa en massa andra mammor :) det var trevligt att få komma ut å prata lite å sånt :)
Men nu är vi då friska å jag hoppas linnea får vara det åxå;)

Nåja, på måndag e det sista träffen med föräldrar träffen å då ska vi till Växhuset :) det blir roligt å se hur det är där å vad man gör där för nå :) roligt roligt...
Då ska vi med ialla fall, ingen ska vara sjuk här inte :) hihih

ajja här kommer lite bilder på lill bruden :)

image165
                                               Lill sötisen i närbild :)

image166
                                                      sitter på pappas mage :)

image167
                                     Lill gumman lite törstig :)


image168
                              Lill Nea har somnat i mammas å pappas säng :)



Så där ja, det var lite bilder på henne, nån vecka gammla bilder, ska lägga upp nya snart å även ta nya :)


Å snart är det redan jul, herregud säger jag bara :)
Men jag har nästan alla julklappar klara, vet nästan vad alla ska få :) hihih

Men jag verkligen älskar julen, så mysigt med ljus å våran lilla julgran som vi har ute på altanen, nog för att den e lite sne, men gullig e den :) hahaha

nåja nu ska ja göra lite nytta, med det man orkar hahah


hade bra alla :)

Kommentarer
Postat av: Catti

Usch vad hemskt.. Jag håller mig ju innne mestadelen av vintern pga VKS. Skulle jag få den skulle mitt liv vara förstört typ.. FY FAAN.

2007-12-05 @ 19:52:43
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0