Gumman 3 Veckor Gammal :)


Joooo tänk att min lilla skrutt är redan 3 veckor gammal??
Tyckte det var nyss man var på BB och skulle göra snittet, Gud vad nervös jag var den dagen, har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv :)
Men allt gick bra och nu har jag min lilla gumma här med mej å david :)
Och david är så glad över våran lilla skrutt:) han e en sån duktig pappa å så gullig mot mej när ja behöver hjälp med nånting :)

Kan inte förstå det ibland, att jag har barn med världens finaste kille?
Jag kom bara ihåg för nått år sen då drömde ja om att ja hade barn eller att jag ville ha barn, längta så grymt mycket efter barn såå... men då hade man ju ingen kille så det gick ju lite dåligt.. hahha

Men sen när ja träffa david å det blev mer å mer allvarligt mellan oss så tänkte jag på barn visst gjorde jag det men inte så att ja kände att jag skulle ha barn på en gång eller såå... det fick komma när det kommer för jag hade ju en kille då.. å sen då bara 4 månader senare, så var vi med barn :) det var nog det bästa dagen i mitt liv när ja fick reda på att ja var med barn, men ändå var jag helt borta för ja fatta inte alls det :) heheh.
Vi bestämde oss för att behålla det å det var det bästa kan jag säga.. men alla vi trodde att det var en kille hela tiden för det kändes som det å alla sa att det var en kill mage ja hade.. men inte var det en kille inte, det var en liten tjej.. och hon e underbar :)


image36

Lill gumman bara nån timme gammal :) sååå grymt söt såå
Hon är så snäll såå... hon äter å skiter å sover :)
Men hon är även vaken ett tag på dagen oxå så man får gulla med henne och mysa, men sen när hon blir hungri då blir hon lite lessen och sen är hon nöjd med allt när hon har fått som hon vill :)
Och hon e så lugn å fin när man ska byta på henne, hon bara ligger och tittar uppåt å sånt där och när man badar henne då e hon hur lugn som helst :) hon tycker nog det e skönt speciellt på kvällarna när hon har varit ute på dagen å sen ett avslappnande bad då blir hon lugn å fin å sen äter hon mat å somnar sen :)

finns ingen finare och snällare än min gumma :)


image39

Hon har sina miner när man byter på henne, men hon e alltid nöjd , det märker man verkligen :)

Kan bara inte förstå att den söta lilla skruttan e min skrutta, och att hon är 3 veckor gammal, det kan man inte heller fatta att jag har haft henne så länge :)
I början var allt verkligen nytt å man visste verkligen inte vad man skulle göra när hon skrek å vad hon ville då, utan man prova allt möjligt men hon var antingen hungri eller bajs i blöjan :) men nu vet man mer, nu kan hon bara gnälla nån gång om hon bara vill ha lite närhet eller såå.. eller om hon bara vill busa lite :)
Men hon är då mest nöjd såå hehe

Och åka vagn det e nog det roligaste å skönaste för henne. :) nån gång har hon väl gnällt men då e hon bara för trött sååå men hon tycker att det är skönt såå hihii ..


Min lilla sötis i stugan:)
Hon ligger i farmors famn eller sitter på hennes mage :) hihii
image40




nu ska jag gå å göra lite nytta :)


puss



Kommentarer
Postat av: Tove

åh, vilket chamrmtroll ;D

2007-07-20 @ 11:20:46
URL: http://tovegryttner.blogg.se
Postat av: Catti

Hon är så sööt, börjar ju redan bli stor! :) hihi :) Kramar

2007-07-20 @ 12:45:08
URL: http://www.catti.se
Postat av: maria

sååå jävla söt!! :)

2007-07-20 @ 21:58:13
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Daniel

vad söt hon e :D

2007-07-25 @ 12:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0