Livet :)


Jooo så e livet, det har verkligen förändrats kan man säga.. :)
Men det har bara ändrats till det bättre, så det e skönt :)

I början hade jag det lite jobbigt, eller ganska jobbigt, men jag hade inte smällt förlossningen alls... det gick så fort så jag hann verkligen inte med alls när dom snitta mej å tog ut ungen alls... å vi var helt inställda på att det var en kille men det vart en tjej :)
Nog för jag e lika glad för det om inte gladare för att det är en tjej, men när man har varit inställd på en sak hela tiden typ i 9 månader å sen blir det en annan sak så tar det ett tag att ställa sig tillbaka om man säger sååå :)
Men jag e så glad över våran dotter såå :)

Och jag kan säga till dom som undrar, att vi kom hem tidigare än väntat, ja blev snittad på onsdagen den 27e å vi fick komma hem fredagen den 29e :) dom säger att dom helst vill ha en där tre dagar eller lite mer, men vi pallade inte att vara där å allt var bra med mej å med lill tjejen såå :) så dom tyckte att det var grönt att vi fick komma hem tidigare :)

Men det har tagit nästan en veckan att komma in i rollen att man är en mamma å att man har ett barn att ta hand om å david har en roll som pappa men han sköter sig så bra såååå.... e min lilla hemmafru när ja int får göra allt.. men nu känner ja mej mycket bättre så ja gör nästan allt nu såå.. förutom att bära nå tungt det för jag int... :)


Men allt känns då såå bra så nu, för  man kommer in i rollen mer å mer som mamma..
Å jag älskar verkligen min lilla prinsessa å min sambo älskar ja så mycket sååå :) dom e så fina så :)


image32

Min Dotter Linnea :)

Kommentarer
Postat av: mormor/morfar

sötnosen linnea kram

2007-07-08 @ 21:01:30
Postat av: Catti

Lilla sötisen! :) hihi, hon var så gullig när hon skrek i bilen ;) Åh, vad jag längtar tills jag får bli mamma också :)

2007-07-09 @ 14:52:51
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0