Älskar dig :)


image26


Jag och Älskligen förra sommaren 06 :)

Älskar dej jätte mycket david, du är det bästa som har hänt mig här i livet :)
Är så lycklig och glad som har dej, du är så fin och snygg och omtänksam alltid.
Bryr dig om alla som står dej nära.
Är så glad att du är vårat barns pappa, du blir världens bästa pappa :) det vet jag för du är så snäll och busig så :)
Och snart kommer den lille till oss :) då blir vi våran egen lilla familj :) hiihih

Men glöm aldrig att ja älskar dej och det kommer jag alltid att göra, det kommer vara du å jag för alltid:)
Men det har vi ju bevis på att det kommer vara du å jag för alltid :) lillen och sen får man se vad som händer nästa sommar :) hehe..
'

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0