Sunderbyn Sjukhus Mödravårdcentralen :)



joooo, dit ska vi imorrn kl 14.20 :)
så håll tummarna för oss imorrn, vet inte vad som händer, eller ungefär vet jag juh vad som händer :)
Dom kommer att göra ett ultraljud för att kolla hur den ligger, men jag vet att den ligger fortfarande på tvären, för jag var hos barnmorskan idag å hon kände på magen och sa att det var samma än, den låg på tvären, bäbisen vill inte flytta på sej alls, den trivs att ligga sådär, för den har gjort det nu ett bra tag, typ hela graviditeten.

Så vi får se vad som säger imorrn på sunderbyn :)
Det är ju som dom som bestämer, dom kan sin sak, men barnmorskan sa att det kan bli snitt, mest troligt eftersom den ligger som den ligger :) heheh..
Känner mej lite orolig, men det ska bli roligt att få träffa den lille som har legat nu i magen i 9månader :) vi längtar så grymt mycket till våran lilla bäbis kommer :)

Men det gick då bra hos barnmorskan idag ialla fall, allt var bra med bäbisen å hjärtljuden var då jätte bra såå :) heheh..
Å sen satt vi å prata en massa om imorrn å sånt där :) men allt kommer att gå så bra såå :)

Men vi får som sagt se imorrn,, Ultraljud å sen blir det säkert en massa snack såå :) å sen kanske man får ett datum när bäbisen ska komma ut om det nu blir snitt men bäbisen vill ju inte flytta på sej så :)
Vi får se :)

Men håll tummarna imorrn kl 14.20 :)
GLÖM INTE DET :)



Sommar bild :)

image27j

Kommentarer
Postat av: Catti

ÅÅH vilken härlig bild!! :) Jättefin ju :)
Jaa, hade vi inte tänk gifta oss först så hade vi nog försökt nu på en gång.. Det är ju så svårt det här med planering haha :D Jag hade velat gifta mig före på något sätt. Hade varit skönt att ha gjort bort det, så att man inte orkar gifta sig sen när man har barn, om det blir för mycket och så. Man kanske får världens jobbigaste ungar! :D
Jag ska tänka på er imorn dååå! Kram

2007-06-19 @ 21:14:12
URL: http://www.catti.se
Postat av: mormor/karin

TÄNKER PÅ ER I MORGON KRAM

2007-06-19 @ 22:19:52
Postat av: maria

hej! håller tummarna för er!! och jag håller tummarna för att du slipper snitt! får se om jag slipper snitt den här gången eller om jag får plåga mig igenom det igen! :( haha. jag är också blyg! men nu när jag vet att du vet vem jag är så ska jag se till att hälsa om jag ser dig! ;) det är rätt okej med mig. eller jag har en hel del krämpor också håller jag på o lära mig spelavdelningen nu på jobbet. och där kan man bara STÅ! så jag har ont i hela kroppen idag sen jag var där igår. ska dit idag med och imorgon! huu. uppdatera sen om hur det gick idag! :) kram kram

2007-06-20 @ 07:49:47
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej pluttis. Håller både tummarna och tårna. :) Det kommer att gå hur bra som helst. Tänkte på dig igår faktiskt.. och insåg att ja inte pratat me dig på flera dagar. Men du vet juh hur allt varit och jag gissar på att du har en massa också. Men jag ska slå en signal ikväll om det går dvs. Man vet juh aldrig vars du befinner dig. :P Puss kalas*

2007-06-20 @ 11:37:40
URL: http://jennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0