5 Veckor:)


Ja tänk, det är bara 5 veckor kvar tills Lillen i magen ska komma ut :) om nu h*n vill komma ut när den ska komma ut, h*n ska ju komma ut den 7 juli :)
Men H*n kommer säkert att vara sen nån dag, säkert en vecka eller så, det beror ju på om min lilla sötis i magen vill ut tidigare eller senare... men vi får hoppas att bäbisen kommer ut när den ska komma ut och att den mår bra :)

Men tänk ändå, vad tiden har gått fort, ja tycker det var nyss jag var i vecka 20 och tänkte hur man såg ut sen när man var i vecka 31 och sånt hur stor man skulle vara då, men nu vet ja hur jag ser ut för nu är jag där, eller jag är ju i vecka 34 :) och nå kan ja säger att magen är större nu nå, börjar nästan kännas jobbigt, i vissa stunder känns det verkligen som att man ska sprängas,  känns jätte jobbigt verkligen.....

Men längtar så grymt mycket tills våran son eller dotter kommer ut, och david han längtar så grymt mycket med, sa det här för nån dag sen att han verkligen längtar och få se bäbisen vem h*n är :) men det kommer att bli mycket nu i slutet av juni plus i juli, för vi flyttar ju i början av august till en lägenhet på botten våningen för det går int att bo på tredje våningen som vi gör nu, det blir för jobbigt att bära upp vagnen men ja vill inte heller lämna den där nere för det finns katter i trappen och får man kattpiss i vagnen så går det verkligen inte få bort det alls.
Så det känns verkligen jätte bra att få flytta och längeheten är verkligen jätte fin oxh mysig, en stor ute terass och allt det så det blir fint med ute möbler och sen en liten grill på terassen, mysigt värre :)
Det blri lite mycket där i juli typ, med flytt och med att föda barn, men det är ingen fara alls, för att vi har så grymt snälla föräldrar som hjälper oss oxh sen kompisar som är snälla och hjälper oss med flytten för vi har ju bäbisen då oxå att tänka på :)

Måste verkligen fota lite nu, få upp nå nya bilder på min stora mage och sen lite allt möjligt, men ja tycker inte att det e lika roligt att fota en mage som blir tjockare, känns inge skoj alls... mycker roligare sen när bäbisen kommer, då kommer ja att fota allt som har med bäbisen att göra, kommer fota varje rörelse den gör och miner, bara för att få med allt :)

Kan verkligen inte sluta att tänka på att det är 5 vekor kvar, det är inte mycket alls det :)
Men lilla bäbisen i magen du ska veta att du e verkligen efterlängtad och vi älskar dej så mycket så, du kommer att få så mycket kärlek av mej å din pappa så, du kommer aldrig att känna dej oälskad eller vad man ska säga, du kommer att känna dej älskad vad du än gör och hur du än ser ut och beter dej, för du är våran älskling för alltid :)
Du är mammas å pappas älskling :)


Mamma å pappa din :)                                  




Lilla du älskling, som ligger i mammas mage :)






Nu ska ja gå å sova, å drömma om våran lilla älskling som kommer till oss snart :) hihihii
puss


Kommentarer
Postat av: Miriam

Jo man ska nog vara lite hemlighetsfull när det kommer till namn..
Jo tänk nu är det inte lång tid tills våra älsklingar ska titta ut...känns så overkligt på något sätt men samtidigt väldigt verkligt ändå.
Vi tog reda på könet på ultraljudet föresten...
Och det var ingen tvekan om saken, vi väntar POJKE! :P
puss ha det fint!!

2007-05-28 @ 11:58:51
URL: http://bambissyrra.blogg.se
Postat av: Catti

Ååh inge länge alls kvar ju! Känns helt sjukt, minns ju när Andreas sa att ni skulle ha barn och det känns som nyss!! :)
Det låter ju jättebra med den nya läggan! Bra att kunna ta in vagnen och sen är det ju så mysigt med uteplats! :) Måste komma och hälsa på :)
Jo igår var vi hos mammorna en sväng men sedan jobbade jag hela kvällen.. :/ Lite trist, hann som bara förbi och lämn en blomma och så.. Kramar!

2007-05-28 @ 13:08:52
URL: http://www.catti.se
Postat av: Miriam

Jo vi kunde inte hålla oss :)
Man är ju så nyfiken som du säkert känner till :P haha
Jo vi har ett namn till pojken, men vi säger inte ut det förrän vi verkligen känner att det blir detta namn :)
Har ni några namn klara?
pussar

2007-05-28 @ 13:37:19
URL: http://bambissyrra.blogg.se
Postat av: Catti

Jaaa, det kommer vi göra! :) Är den också på hertsön eller? :) Kraam

2007-05-28 @ 14:10:09
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jahaa däär! :) Ja, där har jag ju varit många många ggr :) Kul att ni blir grannar hihi. Kram

2007-05-28 @ 16:43:23
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

hihi fan vad skoj :D
njaa, jag vet inte.. Har som ingenstans att åka tror jag! :) Kraam!

2007-05-28 @ 21:32:13
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Nä för Anders den bögen har struntat i mig haha! Han ska köra åt någon annan, schyrro! :D kramar

2007-05-29 @ 06:24:26
URL: http://www.catti.se
Postat av: Miriam

JO det blir ju så...hehe sen hinner man ändra sig hundra gånger om när det kommer till namn...tror allt klaffar när man ser den lille, då vet man verkligen om den ska heta så eller ej.
Hur går allt annars då?
Ska iväg till barnmorskan idag faktiskt på vanlig kontroll, får se vad som händer då..förhoppningsvis är allt bra som vanligt i alla fall :)
Ta hand om er!! Puss

2007-05-29 @ 11:36:52
URL: http://bambissyrra.blogg.se
Postat av: Miriam

Ja Timmy var tufft, inte såå vanligt heller... (lovar ska ändå inte "sno" det, hatar när folk gör sånt)
Du hade astma skrev du. Det har jag med!! Ansträngningsastma. Jag tar Pulmicort inhalator varje kväll och sen tar jag Buventol när jag känner att jag får svårt att andas. Men min astma har faktiskt varit som vanligt. Ingen fara alls!!! HAr inte behövt ta budentolen på jätte länge då den ska ja bara ta när ja får ett "astma-anfall" men det har jag inte fått...
Jag hade inte så svår astma innan heller så kanske är därför med.
Din kanske är lite svårare? eller?
Jo i magen rör sig lillen med som den ska, var ju hos barnmorskan igår och allt var som det skulle vara... Det är skönt att veta att man är fullt frisk, både bebis och mamma :)
Hoppas det löser sig med din astma, inget roligt att ha jag vet!!
puss!!

2007-05-30 @ 12:11:29
URL: http://bambissyrra.blogg.se
Postat av: Catti

haha ja, vi får se! ;)

2007-05-30 @ 12:12:00
URL: http://www.catti.se
Postat av: Miriam

hehe nää det är ingen fara, vi har ett namn på G ändå :)
usch ja, astma är inte kul!! Min blir oxå värr av pollen...men detta året har varit helt okej faktiskt...skönt det!
jo visst har jag msn, [email protected] att adda mej så ses vi kanske där inne nångång :)
pussar

2007-05-30 @ 13:24:53
URL: http://bambissyrra.blogg.se
Postat av: Catti

Jo visst! Strippen är hundra ggr bättre :) Jo jag fick byta med en så jag jobbar hans hlg nu och så jobbar han min nästa! :) Superhärligt, för strippen är typ det enda jag ser framemot hela året :) kram

2007-05-30 @ 17:19:38
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0